vrijdag 12 november 2010

Sookie

Ik hou eigenlijk niet van de Gilmore Girls, omdat ze zo ontzettend snel praten dat het niet meer realistisch is. Maar goed, H. kijkt er graag naar en ik kijk dan soms per ongeluk wel eens een aflevering mee. Meestal identificeer ik me dan met Luke - die man met die stoppelbaard. Maar heus niet alleen om die stoppelbaard.
Deze keer ging het vooral over dat hotel.
Ik zei: "Die Sookie is eigenlijk best een knappe vrouw, maar ze is zo dik dat je dat bijna niet meer ziet."
H. zei niks. Ik denk dat ze een dialoog probeerde te volgen en daar al haar concentratie voor nodig had.
"Maar ik zie het wel," zei ik. "Sookie is best knap. Als ze lacht lijkt ze op Kirsten Dunst."
Daarna dacht ik even na over een grapje over Sookie en de achternaam van Kirsten Dunst, maar ik kon zo snel niks hilarisch bedenken. En ik wilde H. niet uit haar concentratie halen.
Later dacht ik: "Kirsten en Sookie lijken op elkaar, maar Kirsten is toch het dunst." Maar ja, toen was de aflevering allang afgelopen.

Geen opmerkingen: